SON DAKİKA

AKP’Lİ İBB DÖNEMİNDE HAVUZ MEDYASINA AKTARILAN MİLYONLAR ORTAYA ÇIKTI

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşların iktidardan aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıktı.

Bu haber 17 Mayıs 2020 - 2:10 'de eklendi.

İGDAŞ’ın TELE1 ve KRT’ye sponsor olmasını hazmedemeyen yandaşlar “İGDAŞ, İmamoğlu yandaşı kanallara sponsor oldu”  sözleriyle karalama kampanyası başlatırken, 2017-2019 yılları arasında İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) ve iştiraklerinden aldığı milyonlarca liralık maddi yardımlar ortaya çıkttı.

Buna göre:

Kapanmak üzere olan Türk Medya’ya bağlı yayın kuruluşlarına 5 milyon 764 bin TL,
Turkuaz Holding’e bağlı yayın kuruluşlarına 15 Milyon 293 bin TL
YeniŞafak ve TVNET’e 9 Milyon 127 bin TL
AKİT grubuna  3 Milyon 008 bin TL
Kanal7, Haber 7, Ülke TV’ye 1 Milyon 409 bin TL
Selahattin Aydoğdu’nun sahip olduğu MS Yapı ve Medya’ya ait olan İstanbul TV ve İstanbul Ajans’a 1 Milyon 575 bin TL
Demirören Medya Grubunun sahip olduğu Milliyet, CNN Türk, Kanal D, Hürriyet için 689 bin 647 TL
Ciner Holding’in sahip olduğu HaberTürk ve Show TV için 493 bin 705 TL
İhlas Grubuna ait olan Türkiye Gazetesi ve İhlas Haber Ajansı için 1 Milyon 189 Bin TL
SETA Vakfına ait olan KRİTER Dergisi için 342 bin 242 TL
TÜGVA’ya ait olan Fikirname ve Özçekim için 55 Bin TL
hurhaber. com için 125 Bin TL
superhaber.com için 284 Bin TL
Hadi Özışık’ın Sahibi olduğu internetmedya.com’a 340 bin 900 TL
Metin Avni Özgürel’in sahip olduğu Yeni Birlik Gazetesine 203 Bin 040 TL
Abdurrahman Uzun’un sahip olduğu Türkiye haber merkezi için 60 Bin TL verildiği ortaya çıktı.

 

ATAM TV YouTube kanalımıza abone olmayı unutmayın.

"Ne Mutlu Türküm Diyene" Spotify ve iTunes da Yayında!

"NE MUTLU TÜRKÜM DİYORUZ"

PH ANDROİD UYGULAMASI

PARLAMENTO HABER Android Uygulaması

En güncel haberlere PARLAMENTO HABER ile ulaşın

Canlı bildirim özelliği ile son dakika haberlerini kaçırmayın!

Google Play'den alın
Do NOT follow this link or you will be banned from the site!